O echipă de funcționari ai Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție aflată sub autoritatea Consiliului Județean, se va deplasa cu stația mobilă joi, 16 noiembrie 2017, începând cu ora 09.30, în localitatea Baciu, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărților de identitate.
În acest context, cetățenii de pe raza comunei care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, persoanele aflate în alte situații care impun eliberarea unui act nou de identitate precum și cei care solicită viză de reședință sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărții de identitate la sediul Primăriei Comunei Baciu.
,,Îi îndemn, o dată în plus, pe toți cetățenii care se regăsesc într-o situație care impune eliberarea unui act de identitate nou, să profite de această oportunitate și să se prezinte într-un număr cât mai mare în localitățile unde funcționarii DJEP se deplasează cu stația mobilă”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.
Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărții de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaților din cadrul primăriei Baciu, precum și de colaborarea organelor de poliție locale.