Purtate, dar nu uitate: o nouă ediție a campaniei de reciclare a hainelor pentru fanii EC și nu numai.
Electric Castle și NEPI Rockcastle lansează o nouă colectă de haine vechi ce vor fi transformate în obiecte decorative și donate pentru o cauză socială.
După succesul ediției 2024, în care o tonă de haine uzate au primit o nouă înfățișare,
Electric Castle și NEPI Rockcastle, prin Promenada București, Promenada Sibiu si City Park
Mall Constanța, lansează o nouă campanie dedicată consumului responsabil și reutilizării
creative a hainelor. „It’s Not Goodbye, It’s Rock It Later” oferă publicului din cele trei orașe
ocazia de a contribui la creșterea gradului de reciclare și reutilizare sustenabilă. Perechile de
jeans uitate într-un sertar, tricoul cu trupa preferată sau pelerina de ploaie de la primele ediții
Electric Castle – toate pot primi o nouă viață în campania ce se derulează între 17 martie și
13 aprilie a.c.
Astfel, între 17 și 30 martie, hainele vor putea fi aduse la Promenada Mall din București,
între 31 martie și 6 aprilie colecta se desfășoară în City Park Constanța, iar din 7 în 13
aprilie donațiile de haine uzate pot fi făcute în spațiul special amenajat din Promenada Mall
Sibiu. Pot fi donate orice tipuri de haine, atâta timp cât sunt curate, indiferent de material sau
gradul de uzură, cu excepția lenjeriei intime și a încălțămintei.
Toate hainele colectate vor ajunge în atelierele de upcycling textil Velements. Anul acesta,
reciclarea ia o nouă direcție. Dacă anul trecut a fost creată o colecție de haine, anul acesta
vor fi create obiecte de design interior, precum pături, abajururi, perne, covoare, scaune etc.
Noile piese decorative vor fi donate către centrele de zi World Vision, nu înainte, însă, de a
putea fi admirate, în luna mai, într-o expoziție specială la Romanian Design Week și într-o
zonă special amenajată în cadrul Electric Castle 2025.
“Este a doua ediție a acestui proiect, al cărui scop este să atragă atenția asupra importanței
reutilizării și reintegrării sub noi forme a hainelor și accesoriilor pe care nu le mai folosim.
Alături de Electric Castle și Velements, am creat această platformă integrată de circular
fashion care încurajează comunitățile din jurul centrelor comerciale să recicleze”, Roxana
Baias, Group Head of Marketing NEPI Rockcastle.
„Vrem să le arătăm tuturor că sustenabilitatea nu e un concept complicat, e la fel de simplu
să faci o schimbarea în bine precum e să îți selectezi artistul preferat în playlist. Iar
satisfacția e la fel de mare”, spune Tudor Costinaș, Head of Communications Electric Castle.
Mai multe informații despre participarea în campanie, premiile speciale oferite de
organizatori și alte detalii pot fi găsite pe electriccastle.ro/rockitlater
Despre NEPI Rockcastle
NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate comercial listată la
bursă din Europa, raportat la valoarea portofoliului, și cel mai mare proprietar, dezvoltator și
operator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Portofoliul său de aproximativ
8 miliarde de euro cuprinde 60 de proprietăți situate în opt țări din regiune, având o poziție
dominantă în România și Polonia.
Compania își accelerează dezvoltarea printr-un program investițional de 788 milioane de
euro, completat de achiziții strategice. În 2024, NEPI Rockcastle a finalizat achizițiile
Magnolia Park (Wroclaw) și Silesia City Center (Katowice) ambele în Polonia.
NEPI Rockcastle beneficiază de două avantaje strategice cheie – portofoliul său unic de
spații de retail din Europa Centrală și de Est, creat în ultimii 15 ani, și echipa de peste 650
de specialiști cu un know-how unic în domeniu. De asemenea, compania a devenit membră
a European Council of Shopping Places (ECSP) și a U.S. Green Building Council (USGBC),
precum și a Asociației Europene a Imobiliarelor Publice (EPRA), pentru a-și consolida
poziția de lider de piață în industria de retail comercial.
Pentru mai multe informații, vizitați www.nepirockcastle.com sau pagina de LinkedIn a
companiei.
Despre Electric Castle
Festivalul Electric Castle schimbă o generație oferind contextul perfect pentru a te bucura de
libertate și a explora un line-up eclectic într-o atmosferă autentică și inclusivă. Pentru cinci
zile, domeniul Castelului Bánffy devine „acasă” pentru iubitorii festivalului, fiind locul în care
te poți pierde pentru a te regăsi. Aici, înconjurat de natură, poți deveni o parte a fenomenului
cultural care a primit titlul de Cel mai bun festival european de dimensiuni medii, unul dintre
puținele festivaluri din Europa în care muzica și petrecerile continuă pe toată durata
evenimentului.